Psychologie v praxi manažera profesní titul MSc.
MSc. studium - Psychologie v praxi manažera
Studijní program MSc. (Master of Science) nabízí studentům rozšíření jejich dosavadních teoretických vědomostí, znalostí, kompetencí a zkušenosti z oblasti psychologie v rámci řízení firem potažmo zaměstnanců a zákazníků.
Zahájení studia: 1. října 2024
Základní informace o studiu:
Podmínky pro přijetí:
VŠ vzdělání nebo SŠ vzdělání a praxe
Způsob a forma výuky:
Studium probíhá kombinovanou formou. Tzn. online s možností přímé výuky
Jazyk výuky:
Studium v češtině s akceptací slovenštiny
Délka studia:
12 - 24 měsíců
Zahájení studia:
Dle časového harmonogramu uvedeného na tomto webu
Studijní materiály:
Zahrnuty v ceně školného
Zakončení jednotlivých předmětů:
Formou online z domova nebo v rámci výuky
Zakončení studia:
Obhajoba závěrečné práce (rozsah min. 40 stran)
Školné
Možno hradit v měsíčních splátkách, tj. 4 990,- Kč měsíčně vč. DPH
59 880,- Kč vč. DPH
Ostatní poplatky
Žádné další poplatky nejsou vybírány
Slavnostní ukončení 3 500,- Kč vč. DPH
Předměty studijního programu
Studium je rozděleno do dvou semestrů, v každém z nich studenti absolvují 5 odborných předmětů. Výuka probíhá kombinovanou formou, tzn. student studuje z domova a v případě své potřeby navštíví individuální odborný seminář. Harmonogram výuky student obdrží na začátku studia. Odborné semináře probíhají o víkendech.
Každý předmět je zakončen elektronicky z pohodlí domova vypracováním testu vč. případové studie, který je klasifikován lektorem.
Úvod do studia probíhá jako jediný online formou. Student získá základní informace o samotné historii managementu, koncepci managementu nebo jeho představitelích, kdy zjistíte jakým způsobem právě oni řídili své společnosti.
Druhý předmět je zaměřen na rozvoj manažerských dovedností. Konkrétně na problematiku rozhodování, které souvisí s delegováním pravomocí a úkolů, podpoře leaderů v týmu, nových myšlenek a nápadů. Cílem je monitoring osobnosti manažera.
Cílem je posílit komunikační dovednosti manažera se svými podřízenými zaměstnanci v rámci hodnotících rozhovorů. Studium je obohaceno o praktické cvičení vedení rozhovoru.
Čtvrtý předmět je zaměřen na etiku v praxi a zabývá aplikací etických pravidel ve vztazích s klienty, konkurencí či partnery nebo dodavateli. Orientovaný formou modelových ukázek a cvičných situací s okamžitou zpětnou vazbou.
Následující předmět je zaměřený na řízení lidských zdrojů, konkrétně etiketu chování člověka, podporu a rozvoj silných stránek a minimalizaci stránek slabých.
Smyslem je studenta seznámit se současným trendem vedení a s řízením lidí dle kompetencí s využitím kompetenčního profilu. Cílem tohoto předmětu je vytvoření kompetenčních profilů svých podřízených, popis jednotlivých kompetencí, stanovení těchto priorit jejich úrovně a kvality.
Sedmý předmět je zaměřen na efektivní vedení přijímacího pohovoru s novým potenciálním zaměstnancem.
Smyslem a výstupem z tohoto předmětu je zlepšení (zvýšení) výkonu zaměstnance.
Předposlední předmět tohoto studia si klade za cíl identifikovat silné stránky, rezervy a rizika osobnostního, výkonového a zejména motivačního potenciálu studentů, a to formou dotazníků, testů a modelových situací. Studium je také zaměřeno na zvládání konfliktních situací.
Posledním předmětem je seminář k závěrečné práci, který si klade za cíl úspěšně studenta dovést k obhajobě závěrečné práce. Konkrétně se jedná o metodickou pomoc při zpracování závěrečné práce.
O studijním oboru
Titul MSc. (Master of Science) nabízí studentům rozšíření doposud v praxi využívaných vědomostí, znalostí, kompetencí a zkušenosti. MSc. studium je na rozdíl studia MBA více zaměřeno na teoretickou rovinu, která je následně aplikována na praxi a práci manažera. Z tohoto důvodu studenti získají jak hlubší odborné tak i teoretické znalosti, dovednosti i kompetence.
Titul MSc. je nejvíce rozšířen v anglosaských zemích. Zájem však o něj roste i v České republice. Získáním tohoto profesního titulu a zejména nových praktických dovedností pozvednete svou pracovní pozici, nastartujete novou kariéru či zvýšíte konkurenční výhodu na pracovním trhu.