Management a marketing ve školství v praxi
Vzhledem k četným žádostem od ředitelů škol a vedoucích školských institucí, kteří studují či studovali naše profesní studia, jsme akceptovali jejich výzvu a rozšířili MBA o nový obor Management a marketing ve školství v praxi
Profesní program MBA v oboru Management a marketing ve školství v praxi má za cíl rozšířit jak teoretické tak i praktické vědomosti, které jsou zaměřeny na problematiku řízení a správy školských organizací a institucí.
![Mgr. Petra Šobáňová, LL.M. garantka oboru](https://977d301c7c.clvaw-cdnwnd.com/2a39a032e7a9a4af553f0058c4c8dbe2/200000107-ac081ac083/Petra.jpeg?ph=977d301c7c)
Školné:
Školné za celé studium: 49.800,-Kč vč. DPH.
Lze zaplatit buď jednorázově nebo ve splátkách po dobu studia např. na 12 měsíců je výše splátky 4.150,-Kč vč. DPH
Poplatky:
jednorázový poplatek za promoce činí 3.500,- Kč vč. DPH.
Žádné další poplatky již nejsou vybírány.
Délka studia: 2 semestry (12 měsíců).
Forma studia: on-line výuka s možností účasti na seminářích s odbornými lektory.
Jazyk studia: český, slovenský.
Studijní materiály: zdarma, na vyžádání i v tištěné podobě.
Zakončení jednotlivých předmětů: řešení zadaných konkrétních úloh pomocí počítačové aplikace.
Zakončení studia: obhajoba závěrečné práce, udělení profesního titulu MBA Management a marketing ve školství v praxi a dále mezinárodního certifikátu.
Tutor: každému studentovi je přidělen tutor, který Vás vede po celou dobu studia a je Vám nápomocen při řešení potíží.
Přijetí ke studiu: ukončené středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání.
Obsah studia
K úspěšnému zakončení studia musí student absolvovat celkem deset odborných předmětů (10 měsíců). Na konci studia (2 měsíce) pak student vypracovává závěrečnou práci v rozsahu 40 stran. Studium probíhá v českém nebo slovenském jazyce, každý student má předěleného svého tutora, který je studentům kdykoliv k dispozici. Studenti naleznou veškeré studijní materiály i testování k jednotlivým předmětům v e-learningu školy. V průběhu celého studia mohou studenti konzultovat s lektory prostřednictvím seminářů nebo pomocí e-mailové komunikace.
Absolvent získá základní kompetence v oblasti strategického managementu a plánování, marketingu, personalistiky nebo při řízení pedagogických procesů. Dále se bude orientovat ve školském managementu či krizovém a projektovém řízení.
Cílem studia je, aby absolvent dokázal získané znalosti, dovedenosti a kompetence aplikovat na praktické situace.
Předměty programu
- Vzdělávací soustava České republiky a její vývoj
- Management školy
- Strategický management školy
- Ekonomika a účetnictví ve škole
- Image školy a marketingová komunikace
- Komunikační dovednosti řečníka, etika a etiketa
- Krizový management školy
- Projektový management ve školství
- Personální management
- Závěrečná práce